All Customer Reviews For PAN43FBKUP


1 / 5
Had to tie it down
on Verified Purchase
I had to tie this unit down so that it didn’t fall over. Poor materials, and it has no weight to it. Easily falls.
Comments (1)
We are very sorry to hear that you had this experience with your retail shelving unit, Lauren. We would like the opportunity to try to make this right. Our customer care team will be in touch with you to see how we can assist.

Posted one month ago by Displays2go



2 / 5
Owner
on Verified Purchase
I had to glue and clamp four areas (so far) where the glue failed. Spent too much money for this condition.
Comments (1)
We are very sorry to hear that you had this experience with your merchandising display, Robert. We would like the opportunity to try to make this right. Our customer care team will be in touch with you.

Posted 3 months ago by Displays2go



2 / 5
Handyman Special
on Verified Purchase
Item arrived in pieces, should have stated "some extensive assembly and repairs required"
Comments (1)
We are very sorry to hear that you had this experience with your Wooden Bakers Rack, Mike. We would like the opportunity to try to make this right. Our customer care team will be in touch with you.

Posted 9 months ago by Displays2go



1 / 5
Overpriced and CHEAP
on Verified Purchase
Buyer beware! Extremely poor construction and materials. This seller should be ashamed of selling cheap Chinese made junk like this. arrived put together with basically staples and had to go back and glue and reshoot with nail gun. Not again.
Comments (1)
We are so sorry to hear that you had this experience, Christopher. We will be sure to pass this feedback along to our product team. It's valuable feedback like this that allows us to make improvements and for that, we thank you.

Posted 2 years ago by Displays2go



4 / 5
Wooden Retail Shelving
on Verified Purchase
It was okay, there are some pieces that are a bit warped with nails sticking out. When it's all together it looks and works nice enough. Good item for the price.

5 / 5
WE KEEP ADDING MORE!
on Verified Purchase
We absolutely love our shelves and keep adding more to our booth setup! Love the sturdy packaging the shelves are now shipped in too.
Comments (1)
Thanks for the wonderful review, Annya! We always love seeing these set up in your booth - it's like they were made for you! :)

Posted 3 years ago by Displays2go



3 / 5
Not as expected
on Verified Purchase
Unfortunately it arrived with some of the supports detached, which was due to poor quality stapling of some of the wooded shelf supports, I had to fix them before I could assemble the shelves. But once put up they do look good and quite pleased albeit not the quality I expected for the price.
Comments (1)
We are sorry that your item was not to your liking, Kelsey. A customer care representative will reach out to you shortly to address your concerns.

Posted 6 years ago by Displays2go



2 / 5
Overpriced cheap product
on Verified Purchase
Purchased 4 shelves -- not one came in perfect condition. The wood is stapled and are falling apart. I needed to buy a wooden glue to assemble the parts together.
Comments (1)
Thank you for bringing this to our attention, Marie. We are sorry to hear that you had this experience. We will be sure to pass this feedback along to our product team for review. It's valuable feedback like this that allows us to make improvements to our products and for that, we thank you. We would like the opportunity to make your experience shopping with us better. Our customer care team will reach out.

Posted 2 years ago by Displays2go



1 / 5
Fell apart after a month
on Verified Purchase
I'm really upset. This bakers rack came apart just now. I'm 61 years old and had to stand there and hold it while figuring out how to so a temporary fix. I was worried when I put it up as it was rickety. Never again!!!
Comments (3)
We are very sorry to hear that you had this experience, Debra. We understand your frustration as this is not the experience we strive for. We would like the opportunity to make this right. Our customer care team will be in touch with you shortly.

Posted one year ago by Displays2go


I called customer service and got a lady, Jenna. She was very very nice and helpful. She offered a replacement or a refund...WITHOUT my have to send it back. That's amazing customer service from her and the company. Thankyou very much Jenna and Displays to Go.

Posted one year ago by Debra G.


We are so glad to hear that Jenna took great care of you and was able to get this resolved for you, Debra! Thank you for trusting us with your shopping needs. We look forward to continuing to work with you.

Posted one year ago by Displays2go



Adding to cart...