Displays2go Stands With Ukraine | Hear the powerful stories of our teammates & learn what you can do to help here.

All Customer Reviews For TBSH3WT


2 / 5
on Verified Purchase
Comments (1)
We're sorry we didn't deliver a 5-star experience, Felianna. We'd love to hear what we can do better. Let us know!

Posted 14 days ago by Displays2go



3 / 5
on Verified Purchase
Comments (1)
We're sorry we didn't deliver a 5-star experience, Jeffrey. We'd love to hear what we can do better. Let us know!

Posted 20 days ago by Displays2go



4 / 5
Its nice!
on Verified Purchase
Gave 4 stars because like the reviews said it was some difficulty putting together but i love it!
Comments (1)
Thank you for the 4-star rating, Desiree!

Posted one month ago by Displays2go



5 / 5
ounter display
on Verified Purchase
awesome product with a great price and service.
Comments (1)
Thank you for the 5-star review and taking the time to leave us a great review, Pablo!

Posted one month ago by Displays2go



1 / 5
on Verified Purchase
Comments (1)
We're sorry to hear you didn't have a great experience with us, Cynthia. We will follow up to see if we can assist in any way.

Posted one month ago by Displays2go



3 / 5
Ok, kind of hard to assemble
on Verified Purchase
Found instructions for assembly online. It was hard to assemble, but will do for the application I have for it.
Comments (1)
We are very sorry to hear that you had this experience with your cardboard countertop display, Susan. A customer care specialist will be following up with you to see how we can assist.

Posted 2 months ago by Displays2go



3 / 5
Display
on Verified Purchase
The directions were not that easy to read but once we figured it out it's a great product
Comments (1)
We're sorry we didn't deliver a 5-star experience, Mieatay, but do appreciate the feedback!

Posted 2 months ago by Displays2go



5 / 5
on Verified Purchase
Comments (1)
Thanks for the 5-star rating, Analia!

Posted 3 months ago by Displays2go



1 / 5
on Verified Purchase
Comments (1)
We're sorry to hear you didn't have a great experience with us, Melissa. We will follow up to see if we can assist in any way.

Posted 4 months ago by Displays2go



5 / 5
on Verified Purchase
Comments (1)
Thanks for the 5-star rating, Shawnette!

Posted 4 months ago by Displays2go



1 / 5
Do Not Buy
on Verified Purchase
Instructions very confusing. Difficult to assemble. Not suitable for greeting card display.
Comments (1)
We are very sorry to hear that you had this experience with your cardboard display, Dorothy. We would like the opportunity to try to make this right. Our customer care team will be in touch with you.

Posted 4 months ago by Displays2go



5 / 5
on Verified Purchase
Comments (1)
Thanks for the 5-star rating, Laurie!

Posted 6 months ago by Displays2go



5 / 5
on Verified Purchase
Comments (1)
Thanks for the 5-star rating, Trinity!

Posted 6 months ago by Displays2go



4 / 5
Perfect for my needs
on Verified Purchase
I needed an affordable display for my clients retail stores and this display fits the bill! Putting together was a bit challenging but not terrible. I ordered 3 of these and once I put one together the others were a breeze.
Comments (1)
We're so glad you love these cardboard merchandising displays, Tara! Thanks for the awesome review.

Posted 7 months ago by Displays2go



4 / 5
Nice Display
on Verified Purchase
Nice display, but putting the shelves in was difficult and hurt my fingers.
Comments (1)
We're so glad you love the way these displays look, Sam! Thanks for the great review.

Posted 7 months ago by Displays2go



5 / 5
on Verified Purchase
Comments (1)
We're sorry to hear you didn't have a great experience with us, Kierstin. We will follow up to see if we can assist in any way.

Posted 8 months ago by Displays2go



2 / 5
Difficult Assembly
on Verified Purchase
We received this in and we wanted to use it as a product display. We tried assembling it but the parts that attach inside, were bent and it would not stay assembled. It was a frustrating process.
Comments (1)
We are very sorry to hear that you had this experience with your cardboard display, Anna. We would like the opportunity to try to make this right. Our customer care team will be in touch with you.

Posted 9 months ago by Displays2go



5 / 5
Perfect for what I needed.
on Verified Purchase
Ordered Monday morning, shipped out Monday, got to me Thursday morning. For the money I couldn't have asked for a better display. A little bit of a challenge putting it together but once I figure it out it was easy.
Comments (1)
We're thrilled to hear you love this cardboard display! Thanks so much for taking the time to leave an awesome review.

Posted 9 months ago by Displays2go



5 / 5
on Verified Purchase
Comments (1)
Thanks for the 5-star rating, Charles!

Posted 9 months ago by Displays2go



4 / 5
on Verified Purchase
Comments (1)
Thanks for the great rating, Amanda!

Posted 10 months ago by Displays2go



Adding to cart...